Tündérkertem

Új élet - új varázslatokkal

Képregény tervezése - online tanulás, rajz, 6. osztály

Kedves 6. osztály!

A mai napon a képregények világában fogunk tenni egy kirándulást. 

Ezt a dolgot mindannyian ismerjük, szerintem mindenki olvasott már képregényt. No de hogy készül?

Képről képre természetesen. ;)

Mi szükséges hozzá?

- kreativitás
- ötletek
- minimum 1 főhős
- a történet
- és természetesen rajzeszközök

Oszd fel a rajzlapodat 9 egyenlő részre és kezdődhet is a móka! :) Figyelj arra, hogy inkább a képek domináljanak, ne a szöveg!

Feladat menete:
- Találd ki a történetedet! Esetleg írd le úgy, hogy 9 képben megvalósítható legyen.
- Találd ki a főhősöd kinézetét, tulajdonságait!
- Rajzold meg a képkockákat!
- Készítsd el színesre!

Amikor elkészültél, küldd el nekem a szokott módon! 

Beküldési határidő: 2020.05.20., szerda, 12.00

Jó munkát kívánok mindenkinek! :)

Orsi néni

Inspirációként: 

Stan Lee és a Marvel története:

Hogyan elevenednek meg a szuperhősök?

A bejegyzés trackback címe:

https://myfairygarden.blog.hu/api/trackback/id/tr315645440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tündérkertem

Írásaim a mindennapjaimról szólnak, amelyek egy pici, múlt századból ránk maradt falucskában telnek el. Portám kapuin belül saját kis csodavilágomat dédelgetem. Új erőkre támaszkodom, amelyben a fő irányadó a béke és a nyugalom, valamint a kétezi munka. Ha van kedved, tarts velem! :)

Friss topikok

  • FairyGarden: @Csaba121: Azt hiszem, tudom miről beszélsz! :) Ott nekem a földszinti előcsarnok üveg tetőszerkez... (2019.07.25. 22:23) Varázslatos lépcsősorok
süti beállítások módosítása