Tündérkertem

Új élet - új varázslatokkal

Ismét a világhálón

Sok idő telt el - konkrétan 10 év -, mire ismét virtuális tollat ragadtam, de ennek is meg van az oka. Igazság szerint sem időm, sem (lelki állapotom okán) mondandóm sem nagyon volt az elmúlt időszakban. 

Most új szelek járnak (talán a hűs, északi szél tehet erről is), s ez hiszem, hogy megtisztítja az életem erdejét attól a fenenagy ködtől, ami rátelepedett az idők során.

Megfogadtam, hogy nem is gondolok arra az időszakra, hisz most vagdosom el sorban azokat a szálakat, amelyek megbetegítettek, s csak a jóra, az újra és az alkotásra összpontosítom minden energiámat. :)

Újra terveket szövögetek (kicsiket és nagyokat egyaránt), amelyeket majd mind-mind meg is osztok itt veletek, egytől egyig. Olvashattok majd házfelújításról, kerttervezésről, növényekről, azok tulajdonságairól, művészetekről, érdekes és finom receptekről, az új szenvedélyemről no meg sok-sok reméletőleg nektek is értékes dologról.

Tartsatok velem, írjatok nekem, kommenteljetek! :)

Üdözlettel:

Tündérkeresztanya

71-balaton-telen-nyaron-kozosseg.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://myfairygarden.blog.hu/api/trackback/id/tr4914114659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tündérkertem

Írásaim a mindennapjaimról szólnak, amelyek egy pici, múlt századból ránk maradt falucskában telnek el. Portám kapuin belül saját kis csodavilágomat dédelgetem. Új erőkre támaszkodom, amelyben a fő irányadó a béke és a nyugalom, valamint a kétezi munka. Ha van kedved, tarts velem! :)

Friss topikok

  • FairyGarden: @Csaba121: Azt hiszem, tudom miről beszélsz! :) Ott nekem a földszinti előcsarnok üveg tetőszerkez... (2019.07.25. 22:23) Varázslatos lépcsősorok
süti beállítások módosítása